Strony

wtorek, 13 sierpnia 2013

Pierwszy post - cele.

Cześć Wam!

Jestem osobą na diecie, która walczy o pozbycie się zbędnych kilogramów. Kilkakrotnie próbowałam już swoich sił, ale zawsze coś stawało na przeszkodzie. Z reguły do diety zakradała się monotonia, łaknienie słodyczy i presja otocznie związana z restrykcjami. Mam nadzieję, że ta próba będzie ostatnią - już na zawsze.

Założyłam tego bloga z myślą o osobach, które chcą zjeść tanio, smacznie i dietetycznie. Dodatkowo chciałabym umieszczać materiały motywujące i promujące zdrowy tryb życia.

Wielu z nas nie stać na świetnie wyglądające przepisy oferowane przez różnych Bloggerów, książki dietetyczne. Na różnych portalach promujących zdrowy tryb życia czyta się, że nie ma tanich diet. Biorę sobie zatem jako cel nadrzędny, aby utrzymanie figury i zdrowy tryb życia nie zawsze był związany z wydatkami i listą zakupów ciągnącymi się jak tasiemiec.
Zamierzam się inspirować przepisami domowymi, a także tymi, które gdzieś już krążą w internecie. Postaram się, aby potrawy te były maksymalnie smaczne i dietetyczne, a zarazem atrakcyjne cenowo.

Jedną z podstawowych zasad jedzenia i chudnięcia jest na pewno edukacja. Nie mówię tutaj o siedzeniu z książkami i uczeniu się, ale o podstawowej wiedzy na temat działania naszego organizmu pod wpływem niektórych składników odżywczych i dostarczanych pokarmów. Od czasu do czasu będę tworzyła mini artykuły, które mają na celu zebranie wszystkich ciekawostek i faktów w jednym miejscu i edukację osób, które są dopiero na początku swojej drogi o wymarzoną sylwetkę. Mam nadzieję tym samym, że nie zanudzę bardziej doświadczonych Czytelników takimi postami :). 

Dodatkowo chciałabym dodawać posty ze zdjęciami różnych sylwetek, które mam nadzieję nie tylko mnie będą motywowały do pracy nad sobą, ale i także moich Czytelników. Bo cóż lepiej motywuje od grafiki wymarzonej sylwetki? Chyba tylko przyciasne ubrania :).

Bloga będę prowadziła na zasadzie pamiętnika żywieniowego, a przepisy tutaj zawarte będą dla mnie internetową książką kucharską.

Miało być krótko, a strasznie się rozpisałam. Mam nadzieję, że ten blog będzie atrakcyjny dla Czytelników i w jakiś sposób pomoże osobom, u których krucho z pieniędzmi. Życzę Wam, aby centymetry leciały szybciej, niż czas, który nam pozostał do końca wakacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...