Strony

wtorek, 24 września 2013

Francuskie tosty z papryką

Nazwa może troszeczkę na wyrost wobec mojego stereotypowego poglądu na ten temat. Ja zawsze smażyłam biały pszenny chleb w jajku na masełku, co miało swój specyficzny smak. W wersji fit postanowiłam skorzystać z dobrodziejstw tego, co mam w domu i wyszło mi całkiem fajne śniadanie. Uwaga! Bardzo syte! :)

Francuskie tosty z papryką
4 kromki chleba pełnoziarnistego
1 papryka
1 jajko
sól, pieprz


Jajko roztrzepujemy widelcem na głębokim talerzu, ścieramy do tego kawałek papryki. Chleb obtaczamy w jajku z papryką. Smażymy bez tłuszczu na rozgrzanej patelni. Zanim obrócimy tosty na drugą stronę posypujemy tą niesmażoną pieprzem. Podawać solone z pokrojoną resztą papryki. Ja do tego dołożyłam sobie jeszcze serek wiejski z kiełkami, ale całego nie zjadłam, bo chlebek bardzo zapycha.

_______________________

2 komentarze:

  1. Nie jadłam choć chyba spróbuję przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...